Arbeta hos oss

Lärare

Just nu söker vi en lärare i trä- och metallslöjd. Ett plus är om du även har annan ämneskompetens i din utbildning.

På Betelskolan arbetar vi för att alla elever ska bli sedda, vara trygga och kunna utvecklas efter sina förutsättningar.

Vi arbetar för goda relationer och elevers välmående, för att kunna arbeta mot kunskapsmålen på ett bra sätt.

Är du intresserad? Skicka din ansökan till rektor@betelskolan.nu.

Timvikarier

Vi söker timvikarier i förskola och skola.

Är du intresserad? Hör av dig till på telefonnummer 0703 82 43 30 eller på mejl info@betelskolan.nu

Fotograf: Exakta Foto

Betelskolan och Betels förskola drivs av Betelförsamlingens skolstiftelse med omkring 170 barn och elever. För de som bor i Hjuvik eller Torslanda är det bara en färjetur på 10 minuter som skiljer oss åt.

Betelskolan är en friskola på kristen grund, belägen på den vackra ön Hönö i Göteborgs norra skärgård. Vi är kommunens enda friskola och vi erbjuder en skola med mindre klasser och mycket personal. Skolan har 174 elever.

Betels förskola är en kristen förskola som ligger på Hönö i Göteborgs norra skärgård. Vi har nära till naturen och havet vilket skapar möjligheter till nyfikenhet och motorisk utveckling.